top of page

Smluvní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup na www.agataaornella.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi:

Prodávající:
Ornella Koktová
IČO: 04653360
Sídlo: Nad Želivkou 618, 16400 Praha 6
E‑mail: ornellakoktova@hotmail.com
(dále jen „Prodávající“)

a

Kupujícím, kterým může být fyzická či právnická osoba (dále jen „Kupující“),
při nákupu zboží a/nebo služeb na webu www.agataaornella.cz (dále jen „Web“).

1.2. VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím.
Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se s VOP seznámil a souhlasí s nimi.

1.3. Ustanovení odlišná od VOP lze sjednat pouze písemnou dohodou. V takovém případě mají přednost tato zvláštní ujednání.

 

2. Nabídka zboží a služeb

2.1. Na Webu jsou uvedeny základní informace o nabízených produktech a službách, včetně popisu, ceny a případných dalších podmínek.

2.2. Prezentace produktů na Webu má informativní charakter a nejedná se o návrh na uzavření smlouvy v právním smyslu. Ke vzniku smlouvy dochází až potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího.

 

3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Kupující provede objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře na Webu.
Před odesláním má možnost zkontrolovat a měnit zadané údaje.

3.2. Objednávka je odeslána kliknutím na tlačítko [„Objednat“, „Dokončit objednávku“ apod.].
Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že:

  • se seznámil s těmito VOP

  • souhlasí se zpracováním osobních údajů dle Zásad ochrany osobních údajů

3.3. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzení objednávky na e‑mail Kupujícího.

3.4. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku v odůvodněných případech odmítnout (např. zjevná chyba v ceně, technický problém, dlouhodobá nedostupnost zboží). V takovém případě Kupující obdrží informaci e‑mailem a případná platba bude vrácena.

 

4. Cena a platební podmínky

4.1. Ceny produktů a služeb jsou uvedeny na Webu, zpravidla včetně DPH.

  • Jsem plátce DPH.

4.2. Cena je platná v okamžiku odeslání objednávky.

4.3. Způsoby platby:

  • platba kartou online prostřednictvím platební brány STRIPE

 

4.4. Případné další poplatky (např. poštovné) jsou uvedeny u konkrétního produktu / v košíku před odesláním objednávky.

 

5. Dodací podmínky

Rozliš fyzické zboží vs. digitální produkty / online služby:

5.1. Digitální produkty (vstupenky, online kurzy, přístupy)

  • Po připsání platby na účet Prodávajícího obdrží Kupující přístupové údaje / odkaz na stažení na e‑mail uvedený v objednávce.

  • Dodací lhůta: zpravidla do několika minut až hodin od připsání platby, nejpozději však do 2 pracovních dnů.

5.2. Fyzické zboží (pokud prodáváš)

  • Zboží je odesláno na dodací adresu Kupujícího po připsání platby.

  • Dodací lhůta: zpravidla 3 pracovních dnů (podle dopravce a skladové dostupnosti).

  • Konkrétním dopravcem může být např. [Česká pošta, Zásilkovna, DPD…].

5.3. Pokud dojde k prodlení s dodáním, Prodávající informuje Kupujícího e‑mailem.

 

6. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)

6.1. Pokud je Kupující spotřebitelem (nákup mimo podnikání), má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží / uzavření smlouvy (u služeb a digitálních produktů), s výjimkou zákonem stanovených případů.

6.2. U digitálních produktů a online obsahu dodávaného online (vstupenky, online kurzy apod.) může být právo na odstoupení omezeno, pokud:

  • byl obsah plně poskytnut s tvým předchozím výslovným souhlasem

  • a byl jsi informován, že tím ztrácíš právo na odstoupení

Doporučuji mít při objednávce zaškrtávací políčko se souhlasem.

6.3. Pro odstoupení může Kupující využít formulář (viz níže) nebo napsat jasné prohlášení na e‑mail ornellakoktova@hotmail.com

6.4. Podrobnější podmínky jsou upraveny v dokumentu „Pravidla pro vracení peněz“.

 

7. Reklamace, práva z vadného plnění

7.1. Práva z vadného plnění se řídí příslušnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem.

7.2. Kupující je povinen se s produktem seznámit bez zbytečného odkladu po jeho převzetí a případné vady oznámit co nejdříve.

7.3. Reklamaci může Kupující uplatnit e‑mailem na [tvůj e‑mail].
Do předmětu zprávy uveď „Reklamace“ a připoj popis vady a číslo objednávky.

7.4. Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodne s Kupujícím jinak.

 

8. Mimosoudní řešení sporů

8.1. Vznikne‑li mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem spor, může se Kupující obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

8.2. Tím není dotčeno právo obrátit se přímo na soud.

 

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Prodávající si vyhrazuje právo VOP kdykoli upravit.
Aktuální verze je vždy dostupná na Webu.

9.2. Vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky.

9.3. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 27.11.2025

bottom of page